loading...
مجله بازاریابی دیجیتال
مریم بازدید : 38 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

بنابراین میکرو لحظه ها چیست؟

لحظات خرد وقتی اتفاق می افتد که ناخودآگاه به دستگاه تلفن همراه خود برسیم ، چیزی یاد بگیریم ، کاری انجام دهیم ، چیزی را تماشا کنیم ، چیزی را کاوش کنیم یا چیزی بخریم.

میکرو لحظه ها به چهار دسته تقسیم می شوند:

میخواهم بدانم

میخوام برم

من می خواهم انجام دهم

من می خوام بخرم

عالی ، بنابراین میکرو لحظه ها برای تجارت من چه کاری می توانند انجام دهند؟

از میکرو لحظه ها به عنوان راهی آسان برای طبقه بندی فعالیت بازاریابی خود بیاندیشید. اگر صاحب مشاغل یا مدیر بازاریابی هستید ، احتمالاً به همان اندازه که حوصله شنیداری مانند "اتوماسیون" را دارید حوصله ندارید. در حالی که من موافقم که ، در صورت اجرای صحیح ، اتوماسیون می تواند بسیار قدرتمند باشد ، وقتی صحبت از تجارت کوچک است ، توسط کسانی که آنرا می فروشند بسیار ساده شده است و توسط کسانی که در آن سرمایه گذاری می کنند ، کمتر از حد تخمین زده می شود. من معتقدم بهتر از انجام کارهای معمولی بهتر ، خیلی بهتر است.

برای ایجاد مجموعه ای از تاکتیک ها ، کانال ها و رسانه ها که با اهداف کلی بازاریابی شما مطابقت دارد ، می توانید هر یک از فعالیتهای بازاریابی شما را در یکی از چهار دسته قرار دهید:

می خواهم بدانم: پست های وبلاگ ، پاسخ / سؤالات متداول ، ابزار

من می خواهم انجام دهم: فیلم ها ، چگونه ها ، گام به گام

می خواهم بروم: مسیرها ، صفحات فرود ، نقل قول ها ، لیست فهرست ها

من می خواهم بخرم: داخل فروشگاه ، آنلاین

گوگل معتقد است که این میکرو لحظه ها ، وقتی به هم اضافه می شوند ، در نهایت تعیین می کنند که سفر مصرف کننده چگونه به پایان می رسد. شایان ذکر است که این لحظات خرد به ترتیب فوق اتفاق نمی افتد.

میخواهم بدانم:

دیو پس از پرتاب برخی ایده ها ، روی تلفن هوشمند خود پرتاب کرد تا مکانهای عالی را برای کاوش در انگلستان جستجو کند.

جنیفر که با دانش خود در مورد میکرو لحظه ها مسلح است ، برای افرادی مثل دیو و نیکول به خوبی آماده است. وی نزدیک به Answer The Public ، Google Trends و برخی وب سایتهای معروف مسافرتی شناخته شده است و اطلاعاتی در مورد انواع سؤالاتی که افراد می پرسند ، و انواع نظرات بازدید کنندگان از منطقه Peak را به اشتراک گذاشته است.

در پاسخ ، جنیفر اینگونه است:

یک پست وبلاگ با عنوان "بهترین پیاده روی ها در منطقه پیک" ایجاد کرد. این لیست آموزنده است و شامل نقشه ها ، رتبه بندی های دشوار ، عکس ها و کپی برنده است.

از Schema استفاده کرده و یک جعبه پاسخ Google را برای لیست پیاده روی های خود ایمن کرده است. این یک پیروزی بزرگ برای جنیفر است ، زیرا می داند که پست وی بر نتایج جستجوی موبایل تسلط خواهد یافت.

من می خواهم انجام دهم:

این زن و شوهر واقعاً به پیاده روی های تحت پوشش پست جنیفر علاقه مند هستند. مسیرها عالی به نظر می رسند ، و کپی علاقه آنها را جلب کرده است. آنها می خواهند به آنچه می توانند انتظار داشته باشند عمیق تر بگردند ، بنابراین به دنبال رسانه های ثروتمندتر باشید تا ببینند آیا می توانند نگاهی به آنچه می توان انتظار داشتند داشته باشند.

برخی از تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین آماتور از مسیرها هنگام پیاده روی سگ خود ، فردو ، فیلم برداری کرد. او این مورد را در YouTube و سایر وب سایت های ویدیویی و پیوندهایی به آن در پست خود بارگذاری کرده است.

اطمینان حاصل کنید که پروفایل وی در اینستاگرام و پروفایل های فیس بوک با عکس های دوست داشتنی از غذای آنها ، عکس های پشت صحنه در آشپزخانه ، تهیه کنندگان مزرعه محلی وی ، مناظر زیبای اطراف و البته Frodo به روز و تازه نگه داشته شده است. او برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و به دست آوردن موارد قوی تر از هشتگ استفاده کرد. این پروفایل ها همچنین از طریق وب سایت وی پیوند خورده است.

از برچسب ها و مجوزهای ALT در وب سایت خود استفاده کرده است تا به Google تصاویر و دیگر موتورهای تصویر اجازه دهد تصاویر خود را فهرست بندی کنند.

میخوام برم:

پست جنیفر دیو و نیکول را به خود جلب کرد تا از مکان دقیق محل زندگی B&B او بازدید کنند و با بومی سازی جستجوی آنها برای اسکان در اطراف وی ، مزیت مشخصی به وی بخشید. او برای افزایش شانس خود در برابر رقبای محلی خود ،

در مشخصات Google Places خود تا آنجا که ممکن است اطلاعات را پر کرده و جزئیات NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن) خود را مطابق با سایر فهرستها نگه داشته است.

او نظم و انضباط داشته و از مشتریان خود خواسته است بیش از دو سال نظرات خود را ترک کنند و شهرت بسیار خوبی را ایجاد کرده است که با افتخار به صورت عمومی در اینترنت نمایش داده می شود.

وی در وب سایت شرکت خود اطلاعاتی در مورد جاده ها ، قطارها ، شرکت های تاکسی محلی و سایر اطلاعات مفید ارائه کرده است.

من می خوام بخرم:

هنگامی که دیو و نیکول به مرور وب سایت خود می پردازند ، جنیفر با داده های مربوط به تجزیه و تحلیل و اطلاعات جمعیتی در صفحه فیس بوک خود جمع می شود. او به خوبی می داند که زمان بازی است و با اطمینان از این امر بهترین فرصت برای تهیه یک رزرو را به شما داده است.

وب سایت وی برای طراحی موبایل که از عکس هایی با شات زیبا و متن خواندن آسان استفاده می کند برای موبایل بهینه شده است.

تصاویر حرفه ای از اتاق ها و مواد غذایی به راحتی در دسترس بوده و لحن کیفیت تجارت او را تنظیم می کند.

توصیفات و رتبه بندی های فوق العاده او به وضوح قابل مشاهده و سازگار در سراسر وب سایت است.

روش های مختلفی برای رزرو وجود دارد از جمله شماره تلفن کلیک برای تماس و یک فرم رزرو ساده و ایمن که هر دو در تحلیلی ردیابی می شوند. جنیفر می داند که مشتریانش ترجیح می دهند از طریق تلفن صحبت کنند ، بنابراین مطمئن است که شماره تلفن وی در بالای صفحه به وضوح قابل مشاهده است و این گوشی همیشه توسط یکی از اعضای خانه جلوی وی اداره می شود.

از کجا آغاز کنم؟

فهمیدن لحظه های خرد یک مورد قدم گذاشتن در کفش مشتری شماست. به سه مورد آخر که خریداری کرده اید فکر کنید. چطور شد که آنها را خریدید؟ تعامل شما چه بود؟ چه زمانی برای اولین بار وارد ذهن شما شد؟ یک قلم و کاغذ را بگیرید و به این موارد توجه داشته باشید و سپس سفر مشتری خود را در این زمینه ایجاد کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 735
  • بازدید کلی : 1,906