loading...
مجله بازاریابی دیجیتال
مریم بازدید : 66 جمعه 04 مهر 1399 نظرات (0)

افزایش جستجوی تلفن همراه منجر به تغییرات زیادی در سئو سایت شده است ، اما هیچ کدام از موارد جستجوی محلی چشمگیر نیستند.

تاکنون اکثر ما با به روزرسانی گوگل معروف به Pigeon آشنا هستیم. این برنامه در سال 2014 راه اندازی شد ، امکان جستجوی بیشتر برای فهرست های محلی را فراهم می آورد ، که به ایجاد بهینه سازی موتور جستجو (محلی جستجوگر) کمک می کند. با پیشی گرفتن میزان استفاده از تلفن همراه از دسک تاپ و گوگل بیشتر از یک سوم جستجوهای تلفن همراه مربوط به محلی را گزارش می دهد ، جای تعجب نیست که SEO محلی به بخشی مهم از استراتژی کلی SEO تبدیل شده است.

رقابت برای سئو محلی با توجه به کاهش املاک و مستغلات نتایج محلی در نتایج موتور جستجو (SERPS) ، به ویژه از طریق دستگاه های تلفن همراه ، کاملاً دشوار است. از چه راهکارهایی برای افزایش قابلیت مشاهده آلی و رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی استفاده کنیم؟ در اینجا چهار مورد برای بررسی وجود دارد:

تمام استنادات نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) و لیست هایی را که می توانید در فهرست محلی بفرستید ، ادعا کنید و اطمینان حاصل کنید که در همه لیست ها سازگار است.

صفحه Google My Business و Bing Places for Business خود را ادعا کنید و هرکدام را با اطلاعات مربوطه و کلمات کلیدی محلی پر کنید تا در جستجوی محلی مشاهده شوید. انجام این کار به کسب و کار شما کمک می کند تا در نتایج جستجو به علاوه Google و Bing Maps نشان داده شود.

با بهینه سازی کامل صفحات وب خود و تکمیل کلیه قسمتهای اطلاعات در Google برای کسب و کار من ، رتبه ها و بررسی های محلی را ارتقا دهید تا از بسته جستجوی محلی بالاتر بیایند.

برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی دم بلند و نتایج زیر ، محتوای محلی تولید کنید.

برای هدف این مقاله ، ما قصد داریم به تولید و بهینه سازی محتوای محلی بپردازیم زیرا این یکی از بهترین راه ها برای افزایش دید و رتبه بندی شما در نتایج جستجوی محلی است.

بهینه سازی محتوا برای SEO محلی:

سئو محلی یک استراتژی عالی برای مشاغل کوچک و صنایع خدماتی است که در درجه اول در یک منطقه جغرافیایی مشخص به بازار عرضه می شوند. با تمرکز محتوا بر روی کلمات کلیدی محلی و قصد ، شما به طور موثر رقابت و دسترسی خود را به مخاطبان خود محدود می کنید. هوشمندانه!

دو مرحله مهم برای بهینه سازی وب سایت برای اهداف محلی ، سازگار بودن وب سایت با موبایل و بومی سازی نشانه گذاری طرح شما است.

یک نظرسنجی که تا حدودی توسط مایکروسافت حمایت مالی شده است (لازم است بارگیری شود) ، تنها 17 درصد از بازاریاب ها مارک گذاری طرحواره را در وب سایت های خود قرار داده اند. افزودن داده های ساخت یافته به وب سایت شما ، تمرکز محتوای شما و منطقه جغرافیایی تجارت شما را به موتورهای جستجو ارتباط می دهد. اگرچه این امر به طور مستقیم رتبه بندی را بهبود نمی بخشد ، اما باعث می شود صفحات وب شما با کلمات کلیدی محلی که هدف قرار داده اید بسیار مرتبط باشد. این برای رتبه بندی در بسته های جستجوی محلی نیز مفید است.

هنگام تولید محتوا برای نیت محلی ، درج کلمات کلیدی محلی در عنوان و متا توضیحات برای رتبه بندی محلی ، مهم است. محتوای شما اغلب بر روی کلمات کلیدی دم بلند متمرکز می شود تا سایت شما را به صورت محلی و جغرافیایی مشخص کند. به عنوان مثال ، صفحات وب اصلی می تواند شامل "شرکت Seattle SEO Firm" باشد ، در حالی که یک پست وبلاگ می تواند شامل "بهترین شرکت های جستجوگرها در سیاتل" باشد.

درج سیاتل در هر دو صفحه ، اگرچه برای صفحه دوم لازم است ، به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را برای جستجوهای مربوط به سیاتل و جستجوگرها مرتبط کند. همچنین توصیه می شود کلمات کلیدی جغرافیایی را تا حد ممکن نزدیک به ابتدای برچسب درج کنید تا در نتایج جستجو کوتاه نشود.

برای مشاغل دارای مکانهای متعدد ، این امر ضروری می شود ، زیرا آنها اغلب دارای صفحات موقعیت مکانی یکسان برای مکانهای جداگانه هستند. فراتر از به روزرسانی اطلاعات NAP ، به اضافه کردن اطلاعات مربوطه مانند مکانهای دیدنی محلی در این نزدیکی هست و توصیفات از مشاغل محلی که خدمت کرده اید.

ایده های محتوای محلی:

محتوای محلی یک روش عالی برای به دست آوردن جایگاهی است که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم نمی کنند. گذشته از ایستگاه های خبری محلی و تأثیرگذار ، به غیر از وب سایت های املاک و مستغلات مانند TripAdvisor و Movoto ، بیشتر وب سایت ها روی محتوای محلی سازی تمرکز نمی کنند.

قبل از تولید محتوای محلی برای منطقه خود ، برای شناسایی مخاطبان هدف خود تحقیق کنید. بهترین راه برای این کار استفاده از محلی بودن و مصاحبه حضوری با مشتریان است.

با استفاده از اصطلاحات و معیارهای جستجو از جلسات حضوری ، تجزیه و تحلیل گسترده مخاطبان را با استفاده از بینش مخاطبان فیس بوک انجام دهید. این به شما کمک می کند جمعیت شناسی و روانشناسی مخاطبان خود را شناسایی کنید و به شما کمک می کند محتوایی را که برای او جذاب است ، تنظیم کنید.

شما همچنین می توانید از Google's Keyword Planner برای اندازه گیری حجم جستجو برای کلمات کلیدی انتخاب شده بر اساس بینش ارائه شده از مصاحبه های حضوری و تاکتیک های کلمات کلیدی محلی خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند اعضای مخاطبی را که هنوز به آنها نرسیده اید پیدا کنید.

همچنین باید برای تجزیه و تحلیل داده های ترافیک فعلی و عملکرد وب سایت ، از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید. آیا افرادی از طریق ترافیک مستقیم ، اجتماعی یا جستجو به شما دسترسی پیدا می کنند؟ آنها از چه کلمات کلیدی در جستجو استفاده می کنند؟ این امر نه تنها برای انتخاب موضوعات برای ایجاد محتوای محلی بلکه برای یافتن بهترین کانال ها برای انتشار و تبلیغات بسیار مهم است.

یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که محتوای محلی به سادگی یک پست وبلاگ نیست. بازاریابی محتوای محلی شامل چندین استراتژی مختلف ، از جمله به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر ، بهینه سازی صفحات فرود با تصاویر و توضیحات محلی و بهینه سازی بررسی های آنلاین است.

برای پست های وبلاگ یا صفحات فرود ، تعدادی ایده محتوا وجود دارد که می توانید برای این استراتژی دنبال کنید ، از جمله:

نوشتن رویداد محلی

اخبار محلی Piggybacking.

محتوای مربوط به تجارت شماست.

محتوای مربوط به صنعت شما و مختص منطقه شماست ، مانند "قوانین حداقل دستمزد سیاتل بر خرده فروشان چگونه تأثیر می گذارد".

پاسخ دادن به سالات محلی ، مانند "بهترین مکان ها برای خرید در واشنگتن دی سی چیست؟"

ایجاد پوشش رسانه ای محلی.

همچنین می توانید در جامعه خود فعال باشید تا ایده هایی را برای محتوای محلی ایجاد کنید تا بتوانید از نزدیک گزارش دهید و در نوشتن معتبر باشید. ایده ها عبارتند از:

میزبان رویدادهای محلی.

حضور در رویدادهای محلی.

حمایت از رویدادهای محلی

ارسال مهمان در وبلاگ های محلی.

سخنرانی های مهمان در دانشگاه ها یا مدارس محلی.

فراتر از صرف ایجاد محتوای محلی برای رتبه بندی در یک موتور جستجو ، ایده اصلی این است که مارک خود را به عنوان یک رهبر جامعه محلی قرار دهید. به همین دلیل موضع گیری استراتژیک ، انتشار و تبلیغ محتوا در کانال های مختلف مهم است. اجتماعی باید کانال اصلی باشد ، اما صفحات فرود محلی با رتبه عالی نیز فرصت خوبی برای لیست ها و اطلاعات محلی ارزشمند فراهم می کند. وبلاگ ها باید برای محتوای موضوعی بیشتر ، مانند رویدادهای خبری محلی ، ذخیره شوند.

ایجاد پیوند محلی:

سئو محلی همچنین فرصتی ارزشمند برای ایجاد دارایی های قابل پیوند ایجاد می کند که متمرکز بر تحقیقات و آمارهای محلی است. به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت های املاک و مستغلات از درج آمار مسکن محلی در وب سایت های خود سود می برند. این یک فرصت عالی برای بلاگ نویسان و رسانه های محلی است که می توانند این آمار را ارجاع دهند.

این لزوماً برای مسکن و عمودی سفر اختصاص داده نمی شود. شرکت های گرمایشی می توانند آمار قیمت گذاری انرژی را برای منطقه جغرافیایی خود ذکر کنند و شرکت های حقوقی می توانند نسخه های دقیق قوانین مربوط به تغییر در شهر خود را بنویسند.

ایجاد پیوند محلی از قبل با استراتژیهای فعلی SEO همسو است:

به دست آوردن پیوندها و نام های فهرست

درج پیوندهای صفحه مقصد در نقل قول های مربوطه.

اخذ پوشش رسانه های محلی.

وبلاگ نویسی مهمان محلی.

تمام استراتژی های محتوایی که ذکر کرده ام - از میزبانی یک رویداد تا سخنرانی های مهمان - همه فرصت های ایجاد لینک های بیشتر را دارند. بسته به موقعیت جغرافیایی خود ، همیشه می توانید درخواست کنید تا یک ستون نویس مهمان برای نشریات ملی با بخشهای محلی و مترو شوید.

سئو محلی فرصتی استفاده نشده است:

وقتی به SEO محلی فکر می کنیم ، اغلب فقط به اصول اولیه ، به دست آوردن پیوندهای فهرست محلی و ثبت نام در Google My Business فکر می کنیم. گرچه این موارد مهم هستند ، بهینه سازی محلی به دلیل افزایش مداوم جستجوی تلفن همراه ، مزایای بیشتری نسبت به سئو گسترده دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 722
  • بازدید کلی : 1,893