loading...
مجله بازاریابی دیجیتال
مریم بازدید : 69 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

اما با هر فرصت عالی چالش هایی پیش می آید و حضور جهانی بدان معنی است که باید زمان و منابع برای درک عادات جدید خرید ، قوانین و البته رفتارهای آنلاین اختصاص یابد.

امروز ، نتایج جستجو بیشتر و بیشتر شخصی می شوند و بسته به کشور متفاوت هستند ، حتی اگر مرورگرها ، دستگاه ها و اصطلاحات جستجو به همان صورت باقی بمانند. با تغییر و تحول مداوم موتورهای جستجو ، چه اتفاقی می افتد که م internationalلفه بین المللی را به وب سایت خود اضافه کنید؟

قبل از شروع یک کارزار جهانی ، مهم است که یک استراتژی بازاریابی را با در نظر گرفتن مخاطبان محلی تهیه کنید. چهار نکته زیر را در مورد چگونگی جذب بهتر مخاطبان خود ، ایجاد اختلافات فرهنگی و تبلیغ موفقیت آمیز برند خود در سطح جهانی در نظر بگیرید.

با قوانین و مقررات منطقه ای آشنا شوید:

هنگامی که برای مخاطبان جهانی بازاریابی می کنید ، برند شما باید از کلیه مقررات منطقه ای درباره محصولات خاص ، تاکتیک های تبلیغاتی و فروش آگاه باشد. درک کامل قوانین مالیاتی ، گمرکی و شرکتی ضروری است ، زیرا این قوانین می توانند از عوامل تعیین کننده در تعیین ارزش این گسترش باشند یا خیر.

در بسیاری از مناطق ، تبلیغات ویژه محصولات منوط به تأیید دولت یا ارگانهای مختلف حکومتی است. به عنوان مثال ، در بسیاری از کشورها ، تبلیغات دارویی باید توسط دفاتر بهداشت تأیید شود.

در ایالات متحده ، رقابت تشویق می شود ، اما اصول بسیار سختگیرانه ای برای پیام رسانی رقابتی وجود دارد. ارائه دهندگان بی سیم معمولاً خود را به عنوان بهترین خدمات و پوشش در سراسر ایالت توصیف می کنند. با توجه به تاکتیک های گمراه کننده فروش ، این مورد در کشورهای دیگر معمول و حتی مجاز نیست.

فروش یا قرعه کشی ارائه می دهید؟ احتمال زیادی وجود دارد که فراتر از مرزها متفاوت باشد. قبل از اجرای قوانین ، اطمینان حاصل کنید که تاکتیک های فروش و تبلیغات شما با قوانین کشور مغایرت ندارد. خط تولید واقعی شما نیز همین است. وقتی کالاهایی را به مخاطبان بین المللی می فروشید ، این محصولات مشمول مقررات توسعه در مورد ایمنی ، مواد ، عملکرد و اندازه آنها هستند.

یک وب سایت جهانی پسند ایجاد کنید:

چند مرحله برای بهینه سازی مناسب طراحی سایت خود برای انعطاف پذیری نهایی برای بازدید جهانی وجود دارد. در هنگام ایجاد یک وب سایت بین المللی چندین ملاحظه وجود دارد ، اما این چند ملاحظه ضروری است:

کپی در صفحه. طراحی وب شما برای مطابقت با ترجمه ماشینی باید به خوبی جریان یابد. در صورت لزوم ، آزمایش و تنظیمات را انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که مانع زبانی باعث ضرر در تبدیلات نمی شود.

سرعت صفحه سرعت بارگذاری و پیمایش سایت شما بسیار مهم است. هنگام دستیابی به مخاطبان جهانی ، ضروری تر می شود. به جای سرویس دادن به سایت خود از یک مکان ، باید سرعت صفحه را با ارائه آن از سرور نزدیکترین بازدیدکنندگان خود بهبود ببخشید.

عناصر طراحی درباره درک رنگها و نمادها در مخاطب مورد نظر خود تحقیق کنید و در صورت لزوم سازگار شوید. همچنین مطمئن شوید که هر آیکون ، گرافیک یا آرم را برای استفاده مناسب از زبان تنظیم کنید.

واحد پول. اگر یک مارک تجارت الکترونیکی هستید و حمل و نقل بین المللی را ارائه می دهید ، اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند خریدهای خود را به ارز خود تبدیل کنند. به کاربران این گزینه را بدهید و روند کار را تا حد ممکن برای آنها آسان کنید.

استراتژی های جستجوگرها را سفارشی کنید:

استفاده از استراتژی های بازاریابی بین المللی موتور جستجوگرانه شما ترکیبی از موتورهای جستجوی مناسب ، درک کلمات کلیدی و بومی سازی محتوای شما است.

کشف کنید که کدام موتورهای جستجو در بازارهایی مورد نظر شما استفاده می شوند. در ایالات متحده ، ما Google ، Bing و Yahoo را به عنوان برترین موتورهای جستجو می شناسیم. در سطح جهانی ، با این حال ، این بسیار متفاوت است. غالباً ، کشورهای دیگر از موتورهای جستجوی محلی تر استفاده می کنند ، زیرا موتورهای جستجوی انگلیسی زبان همیشه برای محتوای فرهنگی و متناسب کار نمی کنند.

برای توسعه محتوا و بهینه سازی وب سایت خود بسیار مهم است که با متخصصان بومی و متخصص در بازاریابی جستجو کار کنید. این اتصال محلی به شما امکان می دهد بهترین کلمات کلیدی بومی را که باید با سایت شما و محتوای مربوط به آن مرتبط باشند کشف کنید. در وب سایت یا از طریق رسانه های اجتماعی محتوای درجه دو را برای مخاطبان بین المللی خود ارائه نکنید. پیام رسانی خود را برای هر بازاری که ارائه می دهید بومی سازی کنید.

فرهنگ های جدید را بفهمید:

وقتی می خواهید در سطح جهانی گسترش دهید ، مهم است که با مخاطبان محلی آشنا شوید. کار در کنار یک متخصص محلی را در نظر بگیرید. تجربه عملی شما را از خواندن کتاب و گزارش دور می کند. با شناخت فرهنگ های دیگر و احترام به آداب و رسوم آنها ، در گسترش پیام خود در سطح جهانی راحت تر خواهید بود.

 

قبل از اینکه فرهنگ جدیدی را بفهمید ، بهبود صلاحیت بین فرهنگی و درک موانع فرهنگی یا عملیاتی موفقیت در بازاریابی بسیار مهم است. ترجمه محتوا و پیام بازاریابی شما شروع خوبی است ، اما داشتن محتوای ترجمه شده در محل کافی نیست.

درک فرهنگ و هنجارهای آن می تواند تأثیر مهمی در برداشت مخاطبان از برند شما داشته باشد.

افکار نهایی:

هنگام گسترش تجارت خود به بازارهای جهانی ، هدف شما این است که میزان نمایش خود را گسترش دهید و یافتن وب سایت خود را برای مخاطبان بین المللی آسان کنید. با درک فرهنگ های جدید و تغییر در بازاریابی موتور جستجو ، طراحی سایت و رسانه های اجتماعی ، راه را برای بازاریابی بین المللی موفق هموار می کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 719
  • بازدید کلی : 1,890