loading...
مجله بازاریابی دیجیتال
مریم بازدید : 43 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

گوگل گزارش داده است که 55٪ از نوجوانان و 41٪ از بزرگسالان روزانه از جستجوی صوتی استفاده می کنند. با این انتظار می رود طی چند سال آینده افزایش یابد اگرچه بازاریابان در حال حاضر راهی برای ردیابی و اندازه گیری تأثیر آنچه از جستجوی صوتی حاصل می شود ندارند ، گوگل گفته است که ممکن است در آینده داده های لازم را در کنسول جستجو شروع کنند. در این میان ، بازاریاب ها باید همزمان با این روند شروع کرده و تکنیک های SEO خود را تطبیق دهند تا با اصطلاحات جستجوی صوتی جدید مطابقت داشته باشد. این امر موتورهای جستجوگر را قادر می سازد تا اطلاعات را از وب سایتهای برند برای برآوردن نیازهای مصرف کنندگانشان استخراج کنند.

مطالعات مربوط به جستجوهای صوتی تاکنون رشد 61٪ در نمایش داده های طولانی تر از جستجوهای تایپ شده را برجسته کرده است ، که بیشتر آنها سوال یا مبتنی بر عمل هستند. این بینش در مورد چگونگی تفاوت عادات جستجوی مصرف کننده بین جستجوهای صوتی و کتبی را فراهم می کند و اگر جستجوهای صوتی تمایل بیشتری به عمل دارند ، می توان ادعا کرد که این کاربران بیشتر به احتمال زیاد تبدیل می شوند.بازاریابان باید شروع به توجه به این اختلافات کرده و از آنها در کمپین های دیجیتالی خود استفاده کنند. این امر به آنها امکان می دهد تا محتوای موجود خود را متناسب با نیازهای مصرف کنندگان هدف خود تنظیم و تنظیم کنند. برای بهینه سازی موقعیت صفحه در رتبه بندی موتورهای جستجو ، صفحات باید با محتوا که پاسخ "فوری" را برای نیازهای مصرف کننده ایجاد می کند.

اگرچه جستجوی صوتی هنوز کاملاً جدید است ، اما به اندازه جستجوهای سنتی تایپ شده محبوب نیست. ادامه استفاده بیشتر از صدا ، نشان می دهد که بازاریابان می توانند از بهینه سازی سئو خود برای متناسب با این روند ، زودتر از موعد سود ببرند. این امر آنها را برای آینده آماده می کند و باعث می شود آنها از آهسته تر برای سازگاری رقبا و مقامات جدا شوند. تطبیق با این روند در نهایت به بازاریابان امکان می دهد تا پیرامون این که چگونه این تغییر و تحولات می تواند ، ایجاد شود و به تفکر بپردازند ، باعث اختلال در جستجوی فعلی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال با افزایش محبوبیت می شوند. این امر به بازاریابان این فرصت را می دهد تا استراتژی ها را تغییر دهند ، تا از پیشرفت جستجوی صوتی ، خواسته های کاربران خود را برآورده کنند.

جستجوی صوتی در دستگاه های تلفن همراه یک تجربه کاربری متفاوت از یک جستجوی معمولی در دسک تاپ را ارائه می دهد. در حال حاضر گزارش شده است كه 50٪ از مردم در حال حاضر از جستجوی صوتی برای تحقیق در مورد محصولات به صورت مبتنی بر عمل استفاده می كنند ، زیرا این ارتباط را سریع تر و راحت تر با آنچه در جستجوی آنها هستند ، فراهم می آورد كه گوگل آن را "میکرو لحظه ها" توصیف می كند. " اگر بازاریابان شروع به نظارت و مقایسه عملکرد خود از طریق سئو کنند ، می توانند شناسایی کنند که چگونه جستجوی صوتی مشتریان ، چه چیزی و چرا انجام می شود. از این اطلاعات می توان برای بهینه سازی مطالب و اطلاعات مربوط به خود برای پیش بینی رفتار کاربر استفاده کرد ، که در نتیجه نرخ تبدیل تعامل مصرف کننده را افزایش می دهد. موتور جستجوگر قادر خواهد بود به سؤالات و جستجوهای رایج یک فرد با محصولات و پاسخهای مربوط به مارک و محصولات بازاریاب پاسخ دهد.

چالش دیگری که بازاریابان با آن روبرو هستند این است که پرس و جوهای تایپ شده و گفتاری از نظر طول تفاوت زیادی دارند. در حالی که نمایش داده شدگان تایپ شده اغلب کوتاه و تا حدی هستند ، نمایش داده شدگان گفتاری معمولاً طولانی تر و با صدای مکالمه بیشتری هستند و زبان طبیعی یک فرد را منعکس می کنند. به عنوان مثال ، هنگام جستجو برای رستوران برتر لندن ، جستجوی تایپ شده بیشتر از آنچه که ممکن است باشد شامل "رستوران های برتر لندن" است ، در حالی که جستجوی صوتی به احتمال زیاد شامل "چه کسی ، چه ، کجا ، چه زمانی ، چرا و چگونه عنصر ، مانند "بهترین رستوران هایی که در لندن در آن غذا می خورند چیست؟" بازاریابان می توانند از دستورات مورد استفاده در "OK Google" برای منبع غنی از کلمات کلیدی استفاده کنند که می توانند به عنوان فیلتر در ابزارهای تحلیل رقابتی خود و همچنین ناشران از داده های خود استفاده کنند.

اگر بازاریابان می خواهند محصولات خود را از طریق جستجوی صوتی از حالا و آینده پیدا کنند ، باید کار خود را با جستجوگرها شروع کنند تا به تحقیق ، خیاط و تولید محتوا بپردازند که حاوی کلمات کلیدی و عباراتی است که از یک "طبیعی" که ، چه ، کجا ، چه موقع و چگونه تولید می شوند ، تهیه می کنند. گفتمان این به آنها امکان می دهد محتوا را با چرخش پرس و جو عملی ، که گوگل 30 برابر بیشتر در جستجوی صوتی در مقایسه با تایپ شده ، درک و ارائه می کند. علاوه بر این ، محتوا بهینه شده و با تمرکز بر روی کشف و پاسخ به مخاطبان هدف ، بیشترین سؤالات و نیازها را افزایش می دهد. بطور خلاصه ، بازاریابانی که در سئو صوتی سرمایه گذاری می کنند ، در افزایش دید موتور موتور جستجو نسبت به رقبا ، نخستین مزیت متحرک را کسب می کنند. که در نهایت باعث می شود از طریق این وسیله جستجوی نسبتاً جدید اما فریبنده آشنا ، تبدیل های بیشتر و رهبری های مرتبط را هدایت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 720
  • بازدید کلی : 1,891