loading...
مجله بازاریابی دیجیتال
مریم بازدید : 82 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

چه تازه در سفر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود هستید یا سالها در آن سفر کرده اید ، احتمال بهبود بخشی از سایت شما بسیار خوب است. در حقیقت ، از صدها وب سایت مشاغل کوچک که ما هر ساله در Bowler Hat (آژانس من) مشاهده می کنیم ، به ندرت می توان سایتی را مشاهده کرد که به طور کامل و کامل SEO را اجرا می کند.

بهینه سازی موتور جستجو برای هر سایت ، از جمله مشاغل کوچک و محلی ، علم موشک نیست. با این حال ، آسان است که قبل از اینکه مراحل اساسی و اساسی انجام شود ، در جزئیات پیش پا افتاده گم شویم. این بدان معناست که برای اکثر مشاغل ، پیروزی های راحتی روی میز است.

در سئو ، مانند بسیاری از مشاغل تجاری ، اصل پارتو درست است:

در بسیاری از حوادث ، تقریباً 80٪ از اثرات از 20٪ علل ناشی می شود. "

این قطعاً دقیق است هنگامی که به SEO برای مشاغل کوچکتر نگاه می کنیم. به دست آوردن 20 درصد از کار انجام شده برای به دست آوردن 80 درصد از مزایای کلیدی در بازگشت زودهنگام تلاش های جستجوگرها است. بیایید به اصول و چگونگی استفاده از این 20 درصد برای به دست آوردن بردهای آسان که می توانید امروز به جا بگذارید ، نگاهی بیندازیم.

سئو فنی:

سئو فنی می تواند فنی به دست آورد. با این حال ، اجازه ندهید این اصطلاح شما را بترساند. اگر در ابتدا تصمیم هوشمندانه بگیرید ، بیشتر کارهای فنی توسط میزبانی وب سایت و نرم افزار وب سایت شما انجام می شود.

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای سازگار با موتور جستجو (CMS) مانند وردپرس اطمینان حاصل می کند که از نظر فنی یک پایگاه مناسب برای سئو سایت خود دارید. با وجود CMS مناسب ، می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت را در یک محیط بهینه میزبانی می کنید.

در برخی از آزمایشات اخیر که انجام داده ایم ، ما یک سایت اصلی وردپرس را در یک میزبان وب استاندارد با یک محیط بهینه مقایسه کردیم. محیط بهینه سازی شده بیشترین بهینه سازی فنی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به وردپرس را انجام داد. اندازه پرونده فیزیکی دو سوم کاهش یافته و زمان بارگیری از سه به یک ثانیه کاهش یافته است.

همه این کارها با تصمیم گیری هوشمندانه به جای انجام کارهای زیاد و انجام بهینه سازی دستی انجام شده است.

یا ، 20 درصد تلاش ، 80 درصد نتیجه می دهد.

نکته اصلی در اینجا انتخاب آگاهانه در مورد سیستم مدیریت محتوای وب سایت و محیط میزبانی شما است. این کار را درست انجام دهید و پیچیدگی ذوب شود.

تحقیق کلمات کلیدی:

درک زبان مشتریان خود پایه ای است که بهینه سازی موتور جستجو بر اساس آن بنا شده است. این کلید نه تنها برای بهبود رتبه شما در نتایج جستجوی ارگانیک است بلکه همچنین برای متقاعد کردن کاربران برای کلیک بر روی سایت شما و سپس تماس با آنها هنگام ورود ، کلید اصلی است.

در زیر یک روش ساده برای جمع آوری لیست کلمات کلیدی وجود دارد. من به طور کلی از صفحه گسترده ای برای این کار استفاده می کنم تا بتوانیم میزان جستجو ، دشواری و رتبه موجود را در نظر بگیریم که به ما در بهینه سازی صفحات کمک می کند.

1. فهرست بذرها. با ذکر همه عناصر مهم کسب و کار خود شروع کنید. به طور معمول ، در صورت بهینه سازی مکان های مختلف ، این محصولات و خدمات همراه با هر مکان است. کلمات کلیدی بذر خود را در صفحه گسترده سازماندهی کنید.

2. ابزار تحقیق کلمات کلیدی. هیچ ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی وجود ندارد. آنها می توانند به شما در درک میزان جستجو و ارزش بالقوه کلمات کلیدی کمک کنند. یک مکان شروع خوب می تواند ابزار رایگان زیر باشد:

ابزار کلمات کلیدی Google Ads. حجم و موقعیت مکانی و ایده دشواری به علاوه هزینه هر کلیک (CPC) برای تبلیغات دریافت کنید. کلمات کلیدی عملکردی معمولاً CPC و رقابت بالاتری دارند.

کلمات کلیدی در همه جا این یک افزونه مرورگر برای Chrome است که میزان جستجو را براساس کشور و طیف وسیعی از پیشنهادات کلمات کلیدی را نشان می دهد. این یک ابزار جالب برای ادامه جستجو در کلمات کلیدی در هنگام مرور وب در ذهن شما است.

گوگل من علاقه زیادی به مرور وب برای کلمات کلیدی شما دارم. Google در پایین صفحه پیشنهادهای کلمات کلیدی را ارائه می دهد و همچنین می توانیم در مورد آنچه رقبا در حال بهینه سازی آن هستند ، راهنمایی کنیم. درک نیت جستجوگر برای اطمینان از بهینه سازی نیازهای مشتریان احتمالی کلیدی است بنابراین از این مرحله صرف نظر نکنید.

تعدادی ابزار پولی از جمله Moz ، Ahrefs و SEMrush وجود دارد. همه آنها ابزار قدرتمندی هستند اما رایگان نیستند. اگر مشاغل کوچک پول نقد هستید ، قبل از ثبت نام از آزمایش های رایگان آنها استفاده کنید.

هدف شما یافتن گروههای منطقی از کلمات کلیدی است که مربوط به یک صفحه یا سرویس هستند. شما همچنین می خواهید مقادیر اضافی مانند حجم جستجو ، رقابت و رتبه بندی بر اساس کلمه کلیدی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه های بهینه سازی ممکن را انجام دهید.

بیایید به عنوان مثال از لوله کش استفاده کنیم که در یک مکان در شهر بیرمنگام کار می کند:

خدمات.

لوله کش.

لوله کش اضطراری.

تعمیر دیگ بخار.

مکانها

بیرمنگام

ما ممکن است این کلمات کلیدی را گسترش دهیم و آنها را به صورت زیر گروه بندی کنیم:

لوله کش. لوله کشی خدمات لوله کشی.

لوله کش اضطراری. لوله کشی اضطراری لوله کش اضطراری 24/7. لوله کش 24 ساعته.

تعمیر دیگ بخار. سرویس دیگ بخار.

آنچه در اینجا با آن مواجه می شویم ، یک لیست گسترده از کلمات کلیدی است که انواع روشهای جستجو برای کسی را پوشش می دهد. اطمینان از استفاده از همه این تغییرات در کپی فروش و بهینه سازی در صفحه ، اطمینان خاطر Google را در مورد اطمینان شما برای کمک به این کاربر تضمین می کند. و این به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید و سوالات تجاری ایجاد کنید.

ساختار سایت:

راه دیگری که می توانیم به Google و کاربران در درک سایت و تجارت شما کمک کنیم ، اطمینان از ساختار مناسب محتوا است. در سابقه من به عنوان یک توسعه دهنده وب ، برای نشان دادن ساختار سایت ، از مثال یک صفحه تشکیل پرونده استفاده کردیم.

سایت کابینت است. دراورهای کابینت بخشهای اصلی هستند. پرونده های موجود در کشوها زیرمجموعه (صفحات) هستند و در صورت نیاز ، اسناد جداگانه موجود در یک پرونده محتوای مربوط به یک صفحه هستند.

برای یک تجارت معمولی ، ما خدمات و مکانها را به عنوان صفحات اصلی خود اختصاص می دهیم تا ساختار ما شبیه به موارد زیر باشد:

خانه

مکانها

مکان A.

مکان B.

مکان C.

خدمات.

خدمات A.

خدمات B.

خدمات C.

این ساختار چیزی است که موتور جستجو می تواند آن را درک کند و صفحات منفردی را برای هر سرویس و مکانی که می توانیم در اطراف بهینه کنیم در اختیار ما قرار می دهد. در اینجا کلمات کلیدی ما قبلا تحقیق کرده ایم:

خانه

خدمات.

خدمات> لوله کش اضطراری.

خدمات> خدمات لوله کشی.

خدمات> تعمیر دیگ بخار.

اکنون URL های توصیفی داریم که محتوای صفحه را توصیف می کنند. این به علامت گذاری یک جعبه بهینه سازی دیگر کمک می کند و می تواند به نرخ کلیک کمک کند. اکنون Google می تواند مرتبط ترین صفحه را نشان دهد و ما مشتری بالقوه را به بیشترین اطلاعات مربوطه می رسانیم.

بهینه سازی در صفحه:

اینجاست که همه کارهایی را که انجام داده ایم با هم گره می زنیم. لیست کلمات کلیدی شما اکنون می تواند در صفحات سایت با ساختار مناسب استفاده شود. به همین دلیل است که این رویکرد رویه ای در اینجا بسیار مهم است.

به جای این که به صفحه تعجب کنید که چگونه می توانید بهینه سازی صفحه خود را بهبود ببخشید ، می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

عنوان صفحه را بهینه کنید:

مطالعات فاکتورهای رتبه بندی تمایل دارند عنوان صفحه را به عنوان تنها قدرتمندترین عامل رتبه بندی در صفحه نشان دهند و من از نظر SEO کاملاً موافقم. اما ، عناوین صفحه نیز به عنوان یک عنوان در نظر گرفته می شوند ، زیرا به طور مکرر در نتایج جستجو نشان داده می شوند. بهینه سازی برای کلیکها به همان اندازه برای رتبه بندی مهم است ، به همین دلیل است که من همچنین دوست دارم در موارد ممکن عناصر مارک سازی را ببافم.

توصیفات متا را بهینه کنید:

توصیفات متا به طور مستقیم بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارند ، به همین دلیل است که اغلب از آنها غفلت می شود.

من دوست دارم به توضیحات متا به عنوان نسخه تبلیغاتی موتور جستجو فکر کنم. توضیحات به ساختن و تقویت پیام در عنوان صفحه کمک می کند که می تواند به شما در تولید کلیک های بیشتر کمک کند.

من می خواهم در اینجا از همان رویکردی که برای عناوین صفحه استفاده می کنم استفاده کنم:

از کلمات کلیدی خود به طور معقول استفاده کنید و جزئیات پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود (USP) و پیشنهادات ویژه را توضیح دهید.

فراخوان را وارد کنید. در اینجا کارها را زیاد نکنید اما از فرصت معقولانه استفاده کنید و می توانید نتایج کلی را بهبود ببخشید.

محتوای صفحه را بهینه کنید:

بعدی محتوای صفحه است. در صورت لزوم ، فضای بیشتری برای کار با تغییرات کلمات کلیدی خود داریم. مطمئن شوید که مطالب شما آسان خوانده می شود و در بین مخاطبان مورد نظر شما طنین انداز می شود. آخرین کاری که می خواهیم در اینجا انجام دهیم نوشتن چیزی است که به نظر می رسد توسط ماشین نوشته شده است یا بیش از حد بهینه شده و پر از کلمات کلیدی است. خوانایی همیشه باید در درجه اول باشد.

اجزای اصلی صفحه که در اینجا باید با آنها کار کنیم عبارتند از:

برچسب های سربرگ. H1 ، H2 ، H3 و غیره

محتوای بدن متن موجود در صفحه

تصاویر. تصاویری که برای پشتیبانی از نسخه خود استفاده می کنید.

فقط از کلمات کلیدی خود در جایی که طبیعی به نظر می رسد استفاده کنید. دوباره ، بیش از حد اطمینان حاصل کنید که خوب خوانده شده و حال شما خوب خواهد بود.

هنگام کار با تصاویر ، به یاد داشته باشید نام تصویر ، متن alt و توضیحات همه می توانند بهینه شوند.

با بهینه سازی صفحه که به خوبی انجام شود ، شما در یک دسته گسترده تر از اصطلاحات رتبه بندی خواهید کرد و از زبانی استفاده خواهید کرد که نظر مشتریان بالقوه را جلب می کند. اینها مزایای واقعی هستند که به بهبود SEO شما نیز کمک می کنند.

پیوندهای داخلی را بهینه کنید:

آخرین عنصری که در اینجا باید در نظر بگیرید ، بهینه سازی پیوندهای داخلی شما است. با پیمایش اصلی خود شروع کنید اما از پیوندها در محتوای خود نیز استفاده کنید. این می تواند به بهبود SEO شما کمک کند اما همچنین به راهنمایی کاربران در جایی که ما می خواهیم آنها باشد کمک می کند.

صاحبان مشاغل کوچک می توانند از صفحه ارتباط با خدمات و مکان بهم پیوند بخورند. به عنوان مثال ، صفحه خدمات به تمام مکانهایی که در آن کسب و کار فعالیت می کند پیوند دارد و صفحات مکان به تمام خدمات ارائه شده در آن مکان پیوند دارند. این یک روش ساده و منطقی برای استفاده از پیوندهای داخلی است که به نفع کاربر است و می تواند به SEO شما کمک کند.

سئو محلی:

برای مشاغل محلی ، SEO محلی زیرمجموعه SEO سنتی است که بر کمک به رتبه بندی مشاغل محلی متمرکز است. در اینجا دو عامل برای تمرکز وجود دارد: Google برای کسب و کار من (GMB) و نقل قول ها.

Google برای کسب و کار من:

این فهرست تجاری Google است. می توانید اطلاعاتی در مورد تجارت خود ارائه دهید تا به ایجاد قابلیت مشاهده در Google Maps و در نتایج جستجو کمک کند. شما می خواهید تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را از جمله نوع کسب و کار (دسته) ، ساعات کار ، جزئیات تماس ، آدرس وب سایت ، عکس ها و موارد دیگر در مورد تجارت خود ارائه دهید.

از دیگر ویژگی ها می توان به ارسال ، بررسی و امکان دریافت پیام از مشتریان اشاره کرد. اگر تازه شروع به کار کرده اید می توانید یک وب سایت ساده و یک صفحه ای ایجاد کنید. گفتن این یک بستر قدرتمند کافی است و شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات شما کامل است و از تمام گزینه هایی که به نفع خود ارائه می دهد استفاده می کنید.

استناد:

نقل قول ها صرفاً ذکر نام ، آدرس و شماره تلفن یک مشاغل محلی است. بعضی اوقات استنادها به هم پیوند می خورند ، در بیشتر مواقع اینگونه نیستند. نقل قول ها در فهرست های مشاغل محلی ، وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی و برنامه ها مشاهده می شوند. نقل قول ها به مشتریان بالقوه کمک می کند مشاغل محلی را کشف کنند و می توانند در رتبه بندی جستجوی محلی تأثیر بگذارند.

یک روش خوب برای شناسایی سایت های مهم استنادی این است که به سادگی کلمات کلیدی خود را در Google و Bing جستجو کنید. جایی که لیست هایی را از فهرست ها می بینید ، احتمالاً این یک منبع استنادی معتبر است. افزودن سایت خود به فهرست های محلی به سئو کمک می کند ، اما مهمتر از همه ، به مشتریان کمک می کند تجارت شما را پیدا کنند زیرا آنها از موتورها برای جستجو نیز استفاده می کنند!

هنگام اضافه کردن مشاغل کوچک خود به یک فهرست آنلاین ، مطمئن شوید که در گروه صحیح قرار می گیرید و شرح معقولی از تجارت را ارائه می دهید که شامل کلمات کلیدی اصلی شما ، به علاوه خدمات و مکان است.

مرجع سازی:

پیوند و ایجاد اختیارات سخت ترین و نادرست ترین جنبه های سئو است. موتورهای جستجو هنوز از پیوندهایی برای درک اقتدار نسبی صفحه وب و سایتها استفاده می کنند ، اما در مشاغل محلی ، این تنها یک عامل است. سایرین آدرس ، طبقه تجاری و مجاورت با جستجوگر هستند. شما هنوز هم به پیوندها احتیاج دارید ، اما نگاه کردن به بردهای آسان بسیار هوشمندانه است.

مشخصات همیشه به تجارت محلی شما بستگی دارد ، اما لینک زیر و تاکتیک های ایجاد اقتدار همه قابل بررسی هستند:

پیوندهای تامین کنندگان و شرکای تجاری

موسسات خیریه یا باشگاه های محلی را حمایت مالی کنید.

به سازمانهای حرفه ای مرتبط که دارای صفحات نمایه هستند بپیوندید.

سایت های مرتبط صنعت از طریق محتوای ارسال شده (به عنوان مثال پست های مهمان یا یک ستون).

با سایر مشاغل محلی شریک شوید.

به سایر مشاغل محلی توصیفات یا بررسی (با بیوگرافی) ارائه دهید.

بسیاری از تاکتیک های اقتدار و ایجاد لینک وجود دارد. سعی کنید روی ایجاد پیوندهایی که ارزش افزوده دارند تمرکز کنید. این می تواند صفحات منابع در یک سایت محبوب یا به سادگی لیست در یک دایرکتوری مربوطه باشد.

شما می خواهید پیوندی که در صفحه وب شخص دیگری قرار می دهید به صفحات وب شما ارزش افزوده دهد. شاید لازم باشد محتوا ایجاد کنید و آن را به یک مدیر وب به عنوان راهی برای انجام این کار ارائه دهید. به نوع محتوایی که می توانید کاربران را به خود جلب کنید و برای مدیر وب پیشنهادی خود با ارزش ارزیابی کنید ، فکر کنید.

بسته شدن:

بهینه سازی موتور جستجو برای هر کس ، از جمله مشاغل کوچک ، آسان نیست. ممکن است دشوار باشد که بدانید کدام فعالیت ها را باید پشت سر بگذارید و کدام یک نتیجه می دهد.

همچنین زمان می برد. با تمرکز تلاش های اولیه خود بر روی اصول SEO مورد بحث در اینجا ، از حداقل تلاش حداکثر نتیجه را خواهید گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 724
  • بازدید کلی : 1,895