loading...
مجله بازاریابی دیجیتال
مریم بازدید : 85 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

1) کلمه کلیدی داخلی cannibalisation:

Cannibalisation کلید واژه زمانی است که دو یا چند صفحه در سایت شما برای یک اصطلاح جستجو در حال رقابت هستند. درگیری زمانی رخ می دهد که مضامین تکراری وجود داشته باشد و Google نمی تواند تعیین کند که کدام صفحه برای اصطلاح جستجو مشخص شده باشد.

2) كانالیالیزاسیون زیر دامنه:

به همان روشی که هیچ بخش از cannibalisation داخلی در امان نیست ، سایتهایی که از یک ساختار فرعی استفاده می کنند می توانند از نوع کانالیزاسیون زیر دامنه باشند.

استراتژی subdomain یک روش واضح برای طبقه بندی محتوا یا اختصاص بخش های خود به فضای ریشه است. به عنوان مثال ، بخش قمار آن را تقریباً همه جانبه با sport.example.com یا news.example.com استفاده می کند ، زیرا آرایش شرکت آنها به شدت با بودجه جداگانه P و L و بودجه بازاریابی تقسیم می شود.

cannibalisation subdomain می تواند زمانی اتفاق بیفتد که بخشهای مختلف بر مطالب مشابه و اصطلاحات جستجو تمرکز کنند. راه حل در ارتباطات بین راهبردی و استراتژی محتوا نهفته است.

 

3) حشیش بین المللی

 

اگر دارای محتوای تکراری در TLD های مختلف Google باشد ، سایت را جریمه می کند. این مورد در سایت هایی با همان زبان قابل مشاهده است ، به عنوان مثال: انگلیس ، ایالات متحده ، کانادا ، ایرلند و استرالیا.

 

به عنوان مثال ، کاربر انگلستان نمی خواهد وقتی هزینه یک محصول را پرداخت می کند ، دلار ببیند ؛ آنها به سادگی به جای دیگر می روند. این عدم بینش ممکن است به طور جدی بر تجارت تأثیر بگذارد.

 

در این مثال ، مشکل عدم وجود استراتژی یکپارچه برای تمایز محتوای منطقه ای است.

مسئله دیگر ممکن است این باشد که تیم دیجیتال یک کشور به سادگی برچسب های مربوط به hreflang را پیاده سازی نمی کند. این می تواند به پایین کشیدن سایت های هر دو کشور در SERP ها کمک کند.

در اصل ، یک رویکرد زیر پوشه کشور محلی ، که با استفاده از برچسب زدن به عنوان جایگزین ، پشتیبانی می شود ، مؤثرترین روش سازمان برای مبارزه با کانالیزاسیون بین المللی است.

4) شار معنایی - cannibalisation شبکه خانوادگی:

این نسخه تضاد است که بیشترین تأثیر را بر استراتژی سئو دارد. در اینجا ما سایتهای (خانوادگی) بهم پیوسته را ارائه می دهند که محتوای مشابهی دارند.

اصلاح این مشکل دشوارتر است و روی کل استراتژی های آنلاین تأثیر خواهد گذاشت.

ما این مسئله را در سراسر RBS و Natwest ، Yorkshire Bank و Clydesdale و همچنین Gap و Old Navy دیده ایم.

درنهایت ، برای جلوگیری از شار معنایی باید محتوای کاملاً مشخص و منحصر به فردی ایجاد کنید. با این حال ، در برخی موارد نادر ، این موقعیت های ثابت و دید SERP را تضمین نمی کند. در صورت تداوم چنین مواردی ، ممکن است لازم باشد میزبان ها ، سرورها و CMS بررسی شوند.

چگونه می توان از cannibalisation با کلید واژه داخلی مبارزه کرد؟

برای مثال بالا ، یک راه سریع و ساده برای مقابله با این cannibalisation (هرچند که قطعاً کاملاً اثبات نشده است) معرفی صفحه فرود ، یک ساختار پیوند کانونی و صفحات منحصر به فرد محصول است.

چرا اکنون کلید واژه cannibalisation بومی تر است؟

کلید واژه cannibalisation تقریباً همیشه رخ داده است. با این حال ، به تازگی به دلیل دانش بهتر SEO و تغییرات SERP ، مورد توجه واقع شده است.

تعداد کمتر تعداد صفحات اکنون از یک دامنه واحد در SERP ها بازگردانده شده اند. پیش از این Google چندین عبارت را برای یک عبارت جستجو ارائه می داد. اکنون به احتمال زیاد یک نتیجه در هر دامنه مشاهده خواهید کرد.

چگونه cannibalisation را شناسایی و عیب یابی می کنید؟

پیگیری روزانه

بدون این کار مشاهده بسیار دشوار در هفته شاهدانه است. تصور کنید اگر هر 7 روز یک بار در همان صفحه بر می گشت ، اما بین همه انواع درگیری ادامه داشت؟

پیگیری نامحدود URL

اگر فقط ردیابی دامنه داشته باشید ، به راحتی نمی توانید شاهد حشیش سازی باشید.

100 ردیابی برتر

ردیابی نامحدود رقبا

شما نمی دانید دامنه (داخلی و خارجی) بر سایت شما چه تاثیری دارد. به همین دلیل مهم است که بتوانیم هر کسی را که در هر روز مشخصی به جمع 100 نفر برتر می رسد ، مشاهده کنیم.

دسترسی به داده های تاریخی

باز هم ، بدون این شما قادر نخواهید بود به عقب برگردید و تأثیر یا درگیری قبلی را تحلیل کنید.

Cannibalisation ، به هر شکل و شکل دیگر ، برای هر سایت اتفاق می افتد. استفاده از ابزار ردیابی مناسب برای تجزیه و تحلیل و اصلاح آن ، در طولانی مدت باعث می شود که سایت به مراتب بهینه تر از نظر کاربر و موتور جستجو انجام شود.

خیلی چیزها در صفحات پایین Google ادامه دارد. مطمئناً ، کاربران این کار را به پایین نمی کشند ، اما این مسئله نیست. یک دلیل وجود دارد که شما در آنجا در زیرزمین جستجو قرار دارید ، و این احتمالاً به این دلیل است که اشتباهی رخ داده است - باید بتوانید مسئله را شناسایی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 1,900